Често Задавани Въпроси - Allcruise.bg

Тук може да прочетете отговорите на често задавани въпроси.

 

 

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА КРУИЗНО ПЪТУВАНЕ,
ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ.

1. Резервация

      Резервационната платформа на  ALL CRUISE  Ви позволява в реално време да направите своя избор за желания круиз – маршрут, период и продължителност на пътуване, круизна компания, включени услуги и т.н.

     Резервацията може да се направи изцяло он-лайн, като имате възможност да включите всички Ваши изисквания. Резервацията може да се извърши по телефона, по електронна поща или на място в офисите и оторизираните агенти на фирмата. Необходимите лични данни за всички пътници: имена НА ЛАТИНИЦА, съгласно изписването им в международния паспорт, които пасажерите ще представят при чекирането за качване на борда на кораба; ЕГН или рождени дати; адрес за кореспонденция; телефон за контакт, e-mail.

      ВАЖНО! Корекции на имена в потвърдени резервации НЕ винаги са възможни и доколкото такива се разрешават от круизната компания, те се извършват срещу заплащане на допълнителни такси в размери, определени от доставчика.

2. Заплащане

      Размерът на депозита и сроковете за доплащане се уточняват от при всяка индивидуална резервация. 

      Плащането може да бъде извършено он-лайн, с банков превод, чрез Easy pay   или в офисите на фирмата.

    Всяка круизна политика по отношение на анулации и неустойки, условията получавате предварително при сключване на договор за пътуването.

3. Необходими документи

      Пътуването на борда на корабите се извършва с електронен билет, който всеки пасажер получава от туристическата агенция, в която е заявил и заплатил круиза.

      За осъществяване на пътуването е необходимо всеки пътник да разполага с международен паспорт, валиден поне още 6 месеца след датата на приключване на круиза. В противен случай няма бъде допуснат на кораба и стойността на круиза няма да бъде възстановена. Възможно е паспортът да бъде задържан по време на круиза, за да бъде показван пред съответните власти в посещавани пристанищата. Поради тази причина е необходимо пасажерите да разполагат с втори документ за самоличност като лична карта или шофьорска книжка. Този втори документ ще бъде необходим за слизане и качване в някои пристанища от маршрута. Междувременно като документ за самоличност на борда на круиза ще Ви служи и бордната карта.

  • За деца под 18 години, които не са придружени и от двамата си родители, се представя освен международен паспорт също и нотариално заверена декларация от отсъстващия родител/настойник, че е съгласен детето да пътува с другия родител/настойник.
  • При несъответствие между фамилното име на детето и фамилните имена на родителите, които го придружават, родителите трябва да си осигурят документ удостоверяващ родствената им връзка с детето (например преведен на английски и заверен акт за раждане).
  • Задължение на всеки пасажер е да си осигури необходимите паспорти и визи за всички страни от круиза, които посещава.
  • Круизната компания препоръчва всички пътуващи да се информират и снабдят предварително с всички необходими визи, в случай, че такива са необходими за една или повече от посещаваните дестинации. All Cruise оказва съдействие и предоставя информация на пасажерите във връзка с получаването на визи, но не носи отговорност за решенията на консулските служби.
  • Всеки пътник носи отговорност за притежаване на необходимите документи от началното до крайното пристанище и по време на цялото пътуване.
  • Круизната компания не предоставя компенсации, в случай, че граничните власти в дадено пристанище откажат на пътник да слезе или да се качи на кораба, поради липса на документи и визи.

4. Предварителна он-лайн регистрация.

      Круизният билет се предоставя на пасажерите, едва след попълване на задължителната регистрация. Тя трябва да бъде попълнена най-късно до 4 дни преди началото на круиза. В случай, че нямате такава регистрация е възможно забавяне на процеса на настаняването ви на борда на кораба или дори отказ за настаняване. Повече информация относно попълването на регистрационната форма може да получите от офисите на ALL CRUISE.

5. Медицинска застраховка

      В цената на круиза не е включена медицинска застраховка, поради което всеки пасажер следва на свой риск и за своя сметка да сключи застраховка „медицински разходи в чужбина с асистанс и репатриране” с избран от него застраховател. Препоръчва се също да си осигурите застраховка, покриваща загуба и повреда на багаж, застраховка „злополука” и др. застрахователни продукти, покриващи различни рискове по време на пътуване извън България.

6. Здравни и медицински изисквания

      Всеки медицински или физически проблем, който изисква специално лечение, трябва да бъде съобщен при резервацията за круиз. При определени условия круизната компания може да изисква писмено потвърждение и декларация за отговорност.

      Круизната компания има правото да откаже круизно пътуване на всеки, който по усмотрение на компанията е във физическо или умствено състояние, неподходящо за пътуване, или пък за когото компанията не може да осигури необходимите условия.

      Някои круизни кораби разполагат с каюти, пригодени за лица с увреждания.

      Всички специфични нужди, свързани с транспорт и/или настаняване и/или помощ следва да бъдат съобщени при резервацията с цел тяхното навременно осигуряване. Корабите не са оборудвани със специализирани стаи/оборудване/медицинска помощ.

      Всяка желаеща да пътува на круиз бременна жена трябва да представи в момента на резервацията на круиза, документ от личния си лекар за своето физическо състояние и дата на термина за раждане. Круизните компании не допускат бременни жени, навлезли в 24-та седмица от бременността си. Круизната компания не носи отговорност при настъпване на усложнения на бременността по време на круиза.

Ваксинации и имунизации

      Съветваме пасажерите да се консултират с тяхната Национална здравна служба преди круиза за информация относно препоръчваните ваксинации. Круизните компании не носят отговорност за пасажери, които не спазват препоръките за превенция на инфекциозни болести. Ваксинациите могат да бъдат препоръчителни, а в някои случаи и задължителни. Информация за ваксинациите, необходими за всяка държава, може да са получи от уеб-сайта на Световната здравна организация (СЗО): http://www.who.int/vaccines-diseases. Препоръчваме на пасажерите консултация с личен лекар относно здравословното им състояние.

7. Багаж

      Няма строго определен лимит относно количеството багаж, което всеки пасажер може да качи на борда на кораба. Все пак, като ориентир, повечето круизни компании препоръчват индивидуалният багаж да не надвишава 2 броя пътни чанти, всяка от които с тегло максимум 23 кг.

      Етикетите за багаж, които се предоставят заедно с круизния билет, трябва да бъдат закачени за багажа в деня на качването на борда на кораба. На тях трябва да бъде четливо изписан номерът на каютата или в случай, че такъв не е известен (при резервация на т.нар гарантирана каюта) - на етикета да бъде записано "GTY".

Етикети за багаж могат да се получат също и на круизния терминал в отправното пристанище.

8. Пътуване до пристанището

      При директна връзка летище-кораб, трябва да се има предвид, че са необходими минимум 4 часа за преминаване на граничния контрол на летище, транспортиране до круизния терминал и качване на круизния кораб. Круизната компания не носи никаква отговорност при закъснение от страна на туриста.

      Във всички начални и крайни пристанища повечето круизни компании организират директни трансфери летище/кораб или кораб/летище. Резервацията на такъв трансфер изисква предоставянето на подробна полетна информация. Директните трансфери се предлагат само в деня на отплаване от началното пристанище и в деня на пристигане на кораба в крайното пристанище от маршрута.

9. Качване на борда

      Качването започва от 3 до 5 часа преди обявения час на отплаване и е указан на круизния билет. Стандартно регистрацията приключва един или два часа преди отплаване на кораба.
По време на качване пътниците трябва да следват инструкциите в следния ред:

предоставят багажа си на персонала, който го пренася до каютите (предварително трябва да бъдат поставени етикети с името и фамилията на пасажера, името на кораба, номера на каютата и началното пристанище);на бюро Регистрация преминават през check-in за проверка на билет и паспорт; след проверка на документите всеки пасажер получава бордна карта Cruise Card - магнитна "Лична карта", която се явява едновременно документ за самоличност при круиза, ключ от каютата, разплащателно средство на борда (напр. брегови екскурзии, сметки в заведения, пералня, възнаграждения за персонала, фризьорски салон, салон за красота, безмитни магазини, фотографски ателиета). За получаването на бордна карта е необходима регистрация с кредитна карта (Visa, Visa Electron, Mastercard, JCB и American Express) или внасяне на депозит в брой (обикновено 100$ на ден на пасажер), след изчерпването на който е необходимо "презареждане".

10. Настаняване

      Обичайно каютите са достъпни за пасажерите след 14:00ч. През това време всички заведения за хранене, както и баровете и кафенетата вече работят, така че може да се възползвате от всички услуги веднага след качването Ви на борда.

11. Безопасност по време на пътуването

      В първия ден от круиза се провежда Инструктаж за безопасно пътуване “LIFE BOAT DRILL” – който е АБСОЛЮТНО ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН за всички пасажери. По време на инструктажа всички услуги на борда се преустановяват. Инструктажът съдържа важна информация относно действията, които следва да предприемете в случай на инцидент: как да поставите спасителната си жилетка, къде е Вашата сборна станция за качване в спасителната лодка и т.н.

12. Хранене на борда на кораба

  • Класически круизи:

      Обикновено ранната закуска се сервира на палубата между 6:30 и 7:00ч. Закуската се сервира в ресторанта от 7:00 до 09:30ч., в бюфета от 7:00 до 10:00ч. или в каютите от 7:30 до 10:00ч. (с изключение в деня на слизане от кораба. Обслужване в каютата може да се поръча чрез формуляра, намиращ се в каютата. Обикновено обядът се сервира от 12:00 до 14:30ч. в ресторанта и в бюфета на палубата.

      Вечерята се сервира в ресторантите на две смени в 19:00 и в 20:45ч. Часовете за хранене може да варират в зависимост от разписанието на кораба в зависимост от часовете на пристигане и отплаване в отделните пристанища. Всички промени ще бъдат посочени в Дневната програма.

      В случай на специални изисквания относно храната, круизната компания трябва да бъде уведомена в момента на резервацията за круиз. Круизната компания не гарантира сервирането на всички възможни видове специална храна. Резервация за обяд и/или вечеря в специализираните и а-ла-карт ресторантите може да бъде направена на рецепция. Промяна на смяната за вечеря се заявява при качването на кораба.

  • Freestyle круизи:

      Пътуването на круизните кораби включва целодневно хранене.

      Същността на Freestyle cruising се състои в това пътниците сами да избират къде и кога да се хранят. Няма фиксирани часове за хранене.

      Точното работно време на различните ресторанти се изписва в ежедневната програма на борда на кораба. Обичайно за вечеря ресторантите отварят в 17:30 и приключват в 22:30 (последно приемане на поръчки).

      Понякога в пиковите часове се случва пасажерите да почакат няколко минути, за да бъдат настанени на подходяща за тях маса.

      При някои круизи в различни зони на борда на кораба има разположени електронни табла, показващи запълняемостта на заведенията за хранене в реално време. За основните "a-la-carte" ресторанти не се изисква предварителна резервация.За специализираните ресторанти се изисква предварителна резервация.

      Пасажерите могат да се хранят и в каютата - на разположение е денонощен безплатен рум сървис (с изключение на деня на приключване на круиза).Допълнително заплащане в специализираните ресторанти

      Повечето от специализираните ресторанти изискват заплащане на такса в размер 10 до 25 щ. долара на човек при всяка резервация.
Ястията от основното меню на специализираните ресторанти не се заплащат. Заплаща се за разширеното меню, за което са посочени цени.
Тези ресторанти са отбелязани на плана на кораба.

  • Напитки

      При повечето круизи небутилираната вода, студен и топъл чай, кафе са включени в цената.
Баровете и ресторантите на кораба предлагат голямо разнообразие от напитки срещу допълнително заплащане. Сметката за всички напитки, закупени в баровете и ресторантите на борда на кораба, се записва на бордната карта и се урежда в края на круиза. При някои круизни компании към цената се добавя и такса обслужване в размер на 15%.
Лица под 18 години не могат да закупуват и употребяват алкохол на борда на корабите.
Лица от 18 до 21 години могат да закупуват и консумират бира и вино в присъствието на родителите си на борда на корабите.
Всякакъв алкохол, закупен преди качването на кораба или по време на престоя в някое пристанище, трябва да се депозира на рецепция. Алкохолът се връща при приключването на круиза.

13. Облекло

  • Класически круизи:
    Вечерното облекло се определя за всяка вечер конкретно. Повечето вечери на кораба са неофициални. За тези вечери препоръчваме летни рокли за жените и леко сако за мъжете. За официалните вечери препоръчваме коктейлни рокли за дамите и леки костюми за мъжете. За ГАЛА вечерите и партитата препоръчваме тъмен костюм и вечерна рокля.
  • Freestyle круизи:
    Freestyle Cruising дава свободата за облекло според желанието и възможностите на всеки пасажер.Подходящо е всекидневното облекло. Обстановката на борда позволява и официално облекло.Единствените ограничения важат за ресторантите след 17:30ч., където не се разрешава влизането с бански костюми и къси панталони.

14. Разплащане на борда

     За круизи в Средиземно море и Северна Европа официалната валута на борда е евро, а за круизи в Карибите, Северна Америка, Южна Америка и Южна Африка - щатски долари. За удобство на пътниците всички разходи, с изключение на тези в казиното, се заплащат с бордната карта (CASHLESS SYSTEM). Чекове не се приемат.

15. Език на борда на кораба

     Официалният език на борда на кораба, както и по време на бреговите екскурзии е английски. Основните езици, които се използват на борда на кораба са английски, немски, френски, испански и италиански.

16. Електричество

     Електричеството на борда на кораба е 110 V и 220 V. Пасажерите могат да поискат адаптери от бюро информация. Ако някои електрически уреди се нуждаят от специални батерии, те трябва да бъдат закупени предварително.

17. Съхраняване на ценности и лични вещи

      Препоръчва се пътниците да не носят със себе си ценности и значителни суми в брой или ако имат такива да използват сейфовете. Обикновено във всички каюти на корабите има сейфове. Круизните компании не носят отговорност за загубени или откраднати вещи, както и за такива, оставени без надзор. В случай на загубени или откраднати вещи пасажерите могат да се обърнат към служителите на рецепция.

18. Медицински услуги

      На борда на всеки кораб има медицински персонал, които могат да осигурят първа медицинска помощ и да лекуват леки наранявания. Медицинските услуги се заплащат по тарифи, публикувани от Медицинската асоциация на Генуа.
Круизната компания не може да осигури специализирана медицинска помощ, за която е необходимо специално оборудване.
В случай на настъпване на спешна необходимост, пътниците се евакуират от кораба.
При наличие на съответна застраховка, покриваща медицински разходи в чужбина с АСИСТАНС, е необходимо пасажерът да се свърже с АСИСТАНС КОМПАНИЯТА незабавно при възникване на здравословен проблем, разходите за преодоляването на който се покриват от застраховката.

19.Тютюнопушене

      Пушенето е разрешено само на обозначените за това места, обикновено на външните палуби, в казиното и в каютите. Във всички помещения за хранене на борда на кораба пушенето е забранено.

20. Допълнителни услуги

      Всяка круизна компания предоставя при резервация списъка на включените във Вашия пакет допълнителни услуги, брегови екскурзии и развлечения на борда.

21. Комуникации

      Всички кораби са оборудвани със сателитна телефонна система за лесно осъществяване на връзка суша - кораб. Получаването и изпращането на факс също е възможно. На всички кораби има интернет връзка. На борда могат да се използват и мобилни телефони. Разговорите ще бъдат таксувани според тарифния план на мобилния оператор в роуминг за съответната държава, в чиито води плава или е акостирал пасажера.

      Интернет: на борда на корабите има интернет връзка (кабелна и безжична връзка). Пасажерите могат да ползват интернет в Интернет кафето или със собствен лаптоп в зоните, където има безжична връзка. Интернет услугите са платени. Тарифите варират в зависимост от заявения пакет минути.

Радио и телевизия на борда на кораба: във всяка каюта има телевизор със сателитни програми. На борда функционира и местна радиостанция, която прекъсва при акостиране.

Поща: писма могат да се изпращат от всеки кораб. Писмата се предават на рецепция.

22. Бакшиши

      На борда не се изисква даването на бакшиши на ръка. Прието е в края на пътуването персоналът на кораба да бъде възнаграден за предложеното обслужване с т. нар. такса обслужване, която се начислява допълнително към направените разходи в бордната сметка на пътниците или клиентът по собствена преценка да остави определен процент. Ако не е доволен от обслужването, има правото да не остави бакшиш.

23. Напускане на кораба

      Слизането от круизния кораб става в рамките на около 3 часа от пристигането му в крайно пристанище като се спазва определена процедура:

  • Има специален ред за слизане за пасажери, които са ограничени във времето за следващата си транспортна връзка.
  • В деня преди слизането пасажерите получават цветни етикети, които да прикрепят към багажа. Тези етикети трябва да съдържат лични данни (име и адрес) и след като бъдат прикрепени към багажа, той трябва да се остави пред вратата на каютата.
  • Всички документи, ценности и пари  да бъдат прибрани в ръчния багаж.
  • В края на круиза служители на митническите и имиграционни служби се качват на борда, за да разрешат слизането на пасажерите..
  • Съгласно закона багажът се сваля от кораба преди слизането на пасажерите и се оставя на съхранение на пристанището.
  • Багажът подлежи на щателна митническа проверка. Възможно е да се наложи да бъде отворен пред властите.
  • Получаването на багажа става на митницата.

 

КАКВО ОЗНАЧАВАТ ТЕРМИНИТЕ В ХОТЕЛИЕРСТВОТО

      Много често в офертите на хотелите и туристическите агенции присъстват абревиатури и термини, които уточняват услугите, включени в цената. Но колко от Вас наистина знаят за какво плащат и какво трябва да очакват в замяна? Вижте какво означават някои от най-често използваните термини в хотелските услуги и оргазнизирайте почивката си според тях

 

OB (Оnly Bed) / RO (Room Only)– цената включва само нощувка в посочен тип помещение

BB (Bed and Breakfast)– цената включва нощувка и закуска. Терминът се е превърнал в название за тип почивна база (пансион, вила или къща за гости), обикновено с капацитет 10 – 12 стаи и без други възможности за изхранване. Подходяща е за краткосрочен престой.

HB (Half Board)– цената включва нощувка, закуска и вечеря, т.е полупансион (на някои места вечерята може да се замени с обяд по договорка с хотела).

FB (Full Board)– цената включва нощувка, закуска, обяд и вечеря, т.е. пълен пансион.

AI (All Inclusive) –една фиксирана цена включва всичко: нощувка, закуска, обяд, вечеря, алкохолни и безалкохолни напитки (само местно производство), междинна закуска и забавления в хотела.

UAI (Ultra All Inclusive)– подобрен вариант на услугата All Inclusive, който обикновено се определя от възможностите и капацитета на хотела. Включва нощувка, закуска, обяд, вечеря, алкохолни и безалкохолни напитки (местно И вносно производство), допълнителни закуски и разнообразни забавления.

Шведска маса– тип „бюфет“ с разнообразно меню за индивидуалните кулинарни предпочитания. Идеален вариант за закуска, но в много хотели, предлагащи All Inclusive пакети, се практикува и за останалите хранения. Включва топли и студени предястия и ястия, десерти и напитки, пръснати на различни „станции“ в ресторанта. Консумацията е на самообслужване и в неограничено количество в рамките на фиксирано време

Континентална закуска (наричана още Френска закуска)– най-често се предлага в средиземноморските страни и САЩ. Тя е лека, икономична, бърза за приготвяне и консумиране, поради което често е предпочитана алтернатива в хотелите. Включва препечени филийки или кроасани, масло, сладко, колбаси, млечни продукти, яйца, плодова салата, плодов сок.

Английска закуска– традиционните Хем енд егс (яйца с бекон или друг вид месо), придружени с препечени филийки, масло, конфитюр, сосове, зърнена закуска, каша, десерт, плодов сок и традиционни чайове. Доста по-тежка и мазна от континенталната, тя се предлага предимно в Англия и в хотелите с английски туристи.

Американска закуска– обикновено включва яйца, резенчета бекон или наденички, препечени филийки, сладко, зърнена закуска, палачинки или понички.

Меню „А ла карт”– френски израз, който означава „избор според менюто”. Т.е гостите поръчват ястията, които консумират, от официалното меню на заведението.

Room Service (обслужаване по стаите)– капацитет от услуги, предлагани на гостите от персонала на хотела. Обикновено се свързват с поръчка на храна и напитки, които в повечето случаи са осигурени от ресторанта на хотела, но може и да са от външна кетъринг – фирма. Някъде влиза в цената, а на други места се заплаща допълнително.

Чартър – услуга за превоз на пътници (в повечето случаи туристически групи), които са заплатили за правото да разполагат с превозното средство по всяко време по определен маршрут; Обикновено чартърът се организира от туристическата агенция или от хотела, отговорни за удобството на групата.

Шатъл бус - безплатен превоз за пътници между летището и хотела или между летището/хотела и някоя ключова точка в града на престой, в зависимост от това дали е осигурен от авиокомпанията или хотела.

РЕЗЕРВАЦИЯ

Въпроси относно резервацията:

  1.  Какво е резервация на запитване?
  2.  Ще получа ли потвърждение за резервацията?
  3.  Как мога да направя промяна на своята резервация?
  4.  Как мога да променя имената на пътуващите лица?
  5.  Как мога да анулирам своята резервация?

 

1. Какво е резервация на запитване?

      Моля, обърнете внимание, че е възможно е да се направи запитване, което е финансово обвързващо. Обработката на запитването отнема стандартно до 1 работен ден. Ако резервацията бъде потвърдена, тя остава гарантирана според Общите условия на конкретната оферта. В случай, че желаната от Вас услуга не се потвърди, не са дължими такси и при възможност ще Ви предложим необвързваща алтернативна оферта. При допълнителни въпроси сме на разположение на посочените телефони или email: office@allcruise.bg

2. Ще получа ли потвърждение за резервацията?

      В случай че сте направили резервация или заявка за резервация онлайн, ще получите веднага след приключването й автоматично потвърждение по имейл. Допълнително ще получите потвърждение (вкл. информация за плащането) или отказ на посочения от Вас имейл адрес, което ще Ви бъде изпратено до един работен ден след постъпването на резервацията / заявката за резервация.

3. Как мога да направя промяна на своята резервация?

      Промени на имената, както и промени и анулации на резервациите можете да заявите към нас по телефон или по имейл. По правило за това се начислява съответната такса. За промяна се свържете с нас на посочените телефони или email: office@allcruise.bg

4. Как мога да променя имената на пътуващите лица?

      За промени на имената по правило се начислява такса. За промяна се свържете с нас на посочените телефони или email: office@allcruise.bg

5. Как мога да анулирам своята резервация?

      В сайта не може да анулирате Вашата резервация. Ако желаете да анулирате се свържете с нас на посочените телефони или email: office@allcruise.bg. По правило за това се начислява съответните такси и неустойки.

ПЛАЩАНЕ

Въпроси относно начините за плащане

  1. Как мога да заплатя своето туристическо пътуване?
  2. Какви банкови данни са ми нужни за преводи?
  3. С какви кредитни карти може да се направи плащане в сайта?
  4.  Изисква ли се такса за трансакция при плащане с кредитна карта?
  5. В сигурни ръце ли са данните на кредитната ми карта?
  6. Кога се извършва плащането на авансовата и остатъчната сума?
  7. Застраховани ли са моите вече направени плащания?

 

1. Как мога да заплатя своето туристическо пътуване, туристическа услуга?

      Резервацията си може да заплатите чрез банков превод, в брой (в лева и евро) в офисите ни, а също така с кредитна, дебитна карта, чрез EPay и др.

2. Какви банкови данни са ми нужни за преводи?

Сметката ни в лева е:

БАНКОВА СМЕТКА НА „ХОТЕЛТВ” ООД
IBAN: BG82STSA93000024334653

BIC:STSABGSF, ДСК Банк
„ХОТЕЛТВ” ООД

Курсът евро - лева, по който работим, е 1,96. Като основание за плащане посочете номера на резервацията.

3. С какви кредитни карти може да се направи плащане в сайта?

      За резервации в сайта се приема плащане с VISA, VISA Electron, Mastercard

4. Изисква ли се такса за трансакция при плащане с кредитна карта?

      При ОНЛАЙН плащане с кредитна карта или през системата на EPAY.BG се изисква такса в размер на 3 % от цената на пътуването.

5. В сигурни ръце ли са данните на кредитната ми карта?

Вашите данни при нас са в сигурни ръце! Защото сигурността на Вашите лични данни и информациите за кредитните Ви карти за нас е основен приоритет. Вашите данни се обработват от нас с нужната степен на поверителност и в никакъв случай не се разкриват на трети страни. Използваната от нас технология за кодиране SSL (Secure Socket Layer) гарантира, че данните Ви са защитени от неправомерно използване.

6. Кога се извършва плащането на авансовата и остатъчната сума?

      Общата сума на резервацията се заплаща еднократно при извършване на резервацията, за да бъде тя потвърдена и да получите своя ваучер.

7. Застраховани ли са моите вече направени плащания?

      На Вашето доверие  да заплатите цената на пътуването си още преди заминаването, ние ще отговорим с нашата професионална застраховка „ Отговорност на туроператора”. По този начин изпълняваме нормативните изисквания на Закона за туризма на РБългария и осигуряваме още по-голяма сигурност за Вашата почивка. Чрез тази застраховка са обезпечени платената цена на пътуването и необходимите разходи за връщане при обявяване на несъстоятелност на туроператора.  

ПОЛУЧАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ

Въпроси относно получаването на документите за пътуването

  1.  Ще получа ли документи за пътуването?
  2.  Как ще получа краткосрочно моите документи за пътуването?
  3. Кога ще получа моите документи за пътуването?

 

1. Ще получа ли документи за пътуването?

      За резервираните от Вас услуги ще получите съответните документи за пътуване. Моля, обърнете внимание веднага след получаването на документите за пълнотата на документацията и точнастта на изписаните данни. Проверете точността на резервираните услуги с данните на Вашия ваучер. Ако установите грешки или неточности, моля да ни информирате незабавно на посочените телефони или на email office@allcruise.bg

2. Как ще получа краткосрочно моите документи за пътуването?

      Ние ще Ви изпратим документите за пътуването по email.

3. Кога ще получа моите документи за пътуването?

      След пълно плащане по резервацията, ще Ви изпратим ваучерите за пътуването. Документите за пътуването се издават до 72 часа след постъпване на заплатената от Вас сума при нас.

 

 

 



За всички останали въпроси, ние сме на Ваше разположение на посочените телефони или на email: office@allcruise.bg


 

ПРИЕМАМ БИСКВИТКИТЕЗа да Ви представим нещата по-добре, този сайт използва бисквитки. Използвайки тази страница Вие се съгласявате с използването на бисквитки. В публикуваната политика за бисквитките може да прочетете и да научите за използването им. Вижте политиката за